dzieci

dzieci

piątek, 3 czerwca 2016

DZIEŃ MATKI

Znalezione obrazy dla zapytania kwiaty dla mamy

"Ja czekam"

Ja czekam na Ciebie i tęsknie okropnie.
Raz stoję przy furtce, raz stoję przy oknie.
Od tego czekania rozbolą mnie nogi,
Urosną mi włosy do samej podłogi
 i chuda się zrobię i strasznie zgrzybiała...
Zobaczysz jak wrócisz 100 lat będę miała.
A jak jeszcze trochę przy furtce postoję,
To bluszcz mnie oplecie i dzikie powoje.
Co mówisz? Że tylko pięć minut to trwało?
Pięć minut bez Ciebie to nie jest tak mało!







"Dziękuję Ci mamo za to, że jestem,
Dziękuję Ci mamo za trud opieki, 
Dziękuję Ci mamo, że mnie słuchałaś,
Dziękuję Ci mamo, że przytulałaś,
Dziękuję Ci mamo, że się uśmiechałaś, 
Dziękuję Ci mamo za miłość , którą mi dałaś."



Znalezione obrazy dla zapytania kwiaty dla mamy





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz