dzieci

dzieci

wtorek, 9 czerwca 2020

DZIEŃ PRZYJACIELA

90 Best zyczenia images in 2020 | Życzenie, Życzenia urodzinowe ...


Dzień Przyjaciela obchodzimy 9 czerwca.
 Oprócz tego w pierwszą niedzielę sierpnia obchodzimy Dzień Przyjaźni.
Jedne z najbardziej przyjemnych świąt w kalendarzu,
 w ramach których możemy podziękować swoim bliskim i znajomym za to, że są przy nas,
 wspierają i że nam pomagają.

 To mój przyjaciel


"Być przyjacielem" Sara Bronzo

Być przyjacielem
To umieć patrzeć na drugiego człowieka
W chwilach radości i chwilach smutku
I potrafić dzielić to z nim.

Być przyjacielem
To umieć dostrzegać
Dobro i piękno,
Które posiada każda istota,
I potrafić je podziwiać.

Być przyjacielem
To umieć zawsze dziękować
I uszczęśliwiać drugiego.

Być przyjacielem
To znaczy stanąć u boku tego,
Kto stracił wszelką nadzieję,
I darzyć go miłością.



 przyjaciel nie pytając o powód smutku, potrafi sprawic, że znów ...

Wartości przyjaciela nie da się ocenić, w życiu każdego człowieka pełni bardzo ważną funkcję, wspiera, motywuje, nie ocenia naszych wyborów.

 Przyjacielem może być koleżanka ze szkolnej ławki, partner, sąsiad, rodzic, brat lub siostra, to bez znaczenia, liczy się więź pomiędzy dwojgiem ludzi.
Dziś 9 czerwca-DZIEŃ PRZYJACIELA... - Pracownia Krawiecka Styl ...

Przyjaciel (With images) | Cytaty życiowe

Kto zawsze pocieszy mnie, kiedy jest mi smutno?
 Kto zawsze ma dla mnie czas?
 Kto zawsze się ze mną bawi?
 Kto zaopiekował się moim chomikiem,
 kiedy pojechałam na wakacje?
 Kto pożyczył mi ołówek, kiedy mój się zgubił?
 Kto pożyczył mi zeszyty, kiedy byłem chory?

Cytat, bliskość, przyjaciółka, przyjaciel - LifeOrLove (26950)

Prawdziwi przyjaciele nie tylko cieszą się
 z Twoich osiągnięć,
 ale też motywują Cię do działania
 i pomagają Ci osiągnąć Twoje cele.

Prawdziwy przyjaciel wcale nie musi być przy Twoim boku przez całe życie;
 wręcz przeciwnie – pewnego dnia każde
 z Was idzie swoją drogą.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz